Szukaj po nazwie

Szukaj w swojej okolicy

Ostatnio ocenione placówki

Niepubliczne Przedszkole Integracyjne „Nasz Domek”

Warszawa

Moim zdaniem wykwalifikowana kadra,to jedno, ale drugie to t...

Ocena: 5/5

więcej

Przedszkole nr 33

Gdańsk

Mój synek przez pól roku uczęszczał do tego przedszkola....

Ocena: 3.3/5

więcej

Przedszkole Miejskie nr 4

Iława

super przedszkole !!!!!

Ocena: 5/5

więcej
Wszystkich ocen: 2131 (średnia: 4.34)

Najwyżej oceniane placówki

Polsko-Angielskie Przedszkole Bright Child

ul. Przemysłowa 4 459

30-701 Kraków

Ocena: 5/5

więcej

Przedszkole " NASZE SKARBY"

ul. oś. Dywizjonu 303 22b

31-873 Kraków

Ocena: 4.9/5

więcej

Porady specjalisty

Brak pewności siebie u przedszkolaka

Od nowego roku szkolnego mój synek zacznie naukę w przedszkolu. Do tej pory cały czas przebywał w domu, więc nie zauważałam żadnych problemów,...

~ Gosiawięcej

Tytuł zawodowy po licencjacie

Witam, czy po licencjacie pedagogika przedszkola z edukacją początkową można normalnie starać się o awanse zawodowe - do nauczyciela dyplomowanego?

~ Paulinawięcej

Rejonizacja przedszkola

Mam dziecko 4 letnie, które chciałam zapisać do przedszkola. Dowiedziałam się właśnie, że w przypadku naboru do przedszkoli na rok szkolny 2014/2015...

~ Magda. Mwięcej

Plan miesięczny pracy dydaktyczno-wychowawczej - styczeń

Przejdź do strony | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |

WITAJ NOWY ROKU

  • Słuchanie wiersza M. Terlikowskiej „Kalendarz pełen radości”. Rozumie pojęcie nowy rok - wymienieni z nauczycielką wszystkie 12 miesięcy.
  • „Cztery pory roku”- praca z obrazkiem w książce „Wesoła szkoła” s. 8, 9 - udzieli kilkuzdaniowej wypowiedzi.
  • Wprowadzenie wielkiej i małej drukowanej i pisanej litery R, r, w oparciu o wyrazy rok, Romek. Dokona analizy i syntezy wzrokowej wyrazów rak, Romek. Wie, że głoska r jest spółgłoską. Ułoży z tasiemki literę R.
  • Upływa czas – podejmie próby zrozumienia upływania czasu. Zna sposoby mierzenia czasu dawniej i dziś. Czyta globalnie podpisy do ilustracji – zegar słoneczny, klepsydra.
  • Zegar - powie, do czego potrzebny jest zegar, odczyta pełne godziny na zegarze.
  • Jak to pora roku? - rozwiąże zagadki słowne, obrazkowe i ilustrowane ruchem, kształtuje logiczne myślenie.
  • Zabawy w teatr „Spotkanie czterech pór roku”: według własnej interpretacji słownej z wykorzystanie samodzielnie przygotowanych rekwizytów.
  • Słuchanie wierszy i opowiadań o dniach tygodnia:
  • - Cz. Janczarski „Bajka o dniach tygodnia”’
  • - J. Brzechwa „Tydzień”.
  • Zabawa dydaktyczna „Policz” – liczy sprawnie w zakresie 5, praca z książką s. 6.
  • Zapoznanie z cyfrą i liczbą 6. Zna obraz graficzny drukowanej i pisanej cyfry 6 (Wesoła szkoła s. 10, ćw. 1,2).
  • Ćwiczenia ortofoniczne na zgłoskach: bim, bam, bom, dzyń.
  • Ćwiczenia fonematyczne – analiza i synteza słuchowa i wzrokowa wyrazów: rok, rak rym, rytm. Ułoży model wyrazu z czerwonych i niebieskich cegiełek.
  • Zestaw ćwiczeń porannych nr 16 wg K. Wlaźnik
  • Zabawa ruchowa orientacyjno – porządkowa „Zegary”.
  • Ćwiczenia gimnastyczne z laskami zestaw nr 1 (Wesoła szkoła cz. 3 s.22), kształtuje koordynację ruchową kończyn dolnych i górnych.
  • Spacer wokół przedszkola - wie, jak zabezpieczyć organizm przed niską temperaturą.
  • Zabawy na powietrzu: zabawy na śniegu – „Chodzenie pośladach”, zabawa z elementem równowagi „Po śladach”.
  • Bajkowy zegar - zaprojektuje zegar według własnego pomysłu, wykorzysta dowolnie przybory plastyczne.
  • „Zimowe pejzaże” - wysłuchanie fragmentu „Zima” A. Vivaldiego z cyklu „Cztery pory roku”- słucha w skupieniu muzyki symfonicznej, maluje ilustrację do utworu.
  • Ćwiczenia twórcze „Zegary”: dzielą się na zespoły, (każdy zespół – zegar gra inaczej). Doskonali umiejętność gry na instrumentach perkusyjnych. Podejmie działanie w zespole.
  • Zabawa rytmiczno – ruchowa przy piosence „Noworoczna piosenka”. Improwizuje treść piosenki. Zna i wymieni według własnej melodii nazwy poszczególnych pór roku.
  • WOŚP – aktywnie uczestniczy w akcji wspomagającej chore dzieci. Rozumie potrzebę niesienia pomocy innym. Zachowa się kulturalnie podczas zbiórki pieniędzy.
  • Praca z książką s.3 ćw. 2, s. 4 ćw. 1, 2, s. 5 ćw. 1,2, s. 11 ćw.1, s.12 ćw. 1, s.14 ćw. 1,2,3, s. 15, ćw. 1,2.
Przejdź do strony | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |

Podziel się na:

Dodaj komentarz

Imię:
kod:
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie
lub:
Treść komentarza:

  dodaj komentarz i zarejestruj mnie

  mam już konto w Portalu dodaj komentarz i zaloguj mnie