Szukaj po nazwie

Szukaj w swojej okolicy

Ostatnio ocenione placówki

Przedszkole Niepubliczne

Legionowo

Drodzy Rodzice!! Jeśli szukacie dla swojej pociechy "drugie...

Ocena: 5/5

więcej

Elfik Niepubliczne Przedszkole

Lublin

Bardzo fajne przedszkole! Duże, przestronne sale. Dyrekcja ...

Ocena: 4.5/5

więcej

Integracyjny Żłobek „Promyk Słońca”

Wrocław

Witam,
Mam zupełnie inne doświadczenia od mojej prz...

Ocena: 3.8/5

więcej
Wszystkich ocen: 2391 (średnia: 4.32)

Najwyżej oceniane placówki

Polsko-Angielskie Przedszkole Bright Child

ul. Przemysłowa 4 459

30-701 Kraków

Ocena: 5/5

więcej

Przedszkole " NASZE SKARBY"

ul. oś. Dywizjonu 303 22b

31-873 Kraków

Ocena: 4.9/5

więcej

Porady specjalisty

Jak mam reagować na zachowania mojego pięcioletniego syna?

Mały ostatnio jest nie do wytrzymania. Nie reaguje na polecenia, momentami jest agresywny, nie słucha się kompletnie, kiedy próbuję mu coś...

~ agnieszkawięcej

Zmiany zachowania u dziecka po pobycie w żłobku

Dziecko, 2 lata 7 miesięcy, nigdy nie ssalo smoczka, po pobycie w żłobku mały ssie kciuk, nie chce jeść. W żłobku stał się płaczliwy. Czy można poprosić o...

~ halinawięcej

Samotnie wychowująca matka a rejonizacja

Witam, jestem matką samotnie wychowującą 4 letnie dziecko. Ze względu na warunki finansowe oraz brak alimentów mieszkam z rodzicami w niewielkiej...

~ Magdalenawięcej

Plan miesięczny pracy dydaktyczno-wychowawczej - styczeń

Przejdź do strony | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |

WITAJ NOWY ROKU

  • Słuchanie wiersza M. Terlikowskiej „Kalendarz pełen radości”. Rozumie pojęcie nowy rok - wymienieni z nauczycielką wszystkie 12 miesięcy.
  • „Cztery pory roku”- praca z obrazkiem w książce „Wesoła szkoła” s. 8, 9 - udzieli kilkuzdaniowej wypowiedzi.
  • Wprowadzenie wielkiej i małej drukowanej i pisanej litery R, r, w oparciu o wyrazy rok, Romek. Dokona analizy i syntezy wzrokowej wyrazów rak, Romek. Wie, że głoska r jest spółgłoską. Ułoży z tasiemki literę R.
  • Upływa czas – podejmie próby zrozumienia upływania czasu. Zna sposoby mierzenia czasu dawniej i dziś. Czyta globalnie podpisy do ilustracji – zegar słoneczny, klepsydra.
  • Zegar - powie, do czego potrzebny jest zegar, odczyta pełne godziny na zegarze.
  • Jak to pora roku? - rozwiąże zagadki słowne, obrazkowe i ilustrowane ruchem, kształtuje logiczne myślenie.
  • Zabawy w teatr „Spotkanie czterech pór roku”: według własnej interpretacji słownej z wykorzystanie samodzielnie przygotowanych rekwizytów.
  • Słuchanie wierszy i opowiadań o dniach tygodnia:
  • - Cz. Janczarski „Bajka o dniach tygodnia”’
  • - J. Brzechwa „Tydzień”.
  • Zabawa dydaktyczna „Policz” – liczy sprawnie w zakresie 5, praca z książką s. 6.
  • Zapoznanie z cyfrą i liczbą 6. Zna obraz graficzny drukowanej i pisanej cyfry 6 (Wesoła szkoła s. 10, ćw. 1,2).
  • Ćwiczenia ortofoniczne na zgłoskach: bim, bam, bom, dzyń.
  • Ćwiczenia fonematyczne – analiza i synteza słuchowa i wzrokowa wyrazów: rok, rak rym, rytm. Ułoży model wyrazu z czerwonych i niebieskich cegiełek.
  • Zestaw ćwiczeń porannych nr 16 wg K. Wlaźnik
  • Zabawa ruchowa orientacyjno – porządkowa „Zegary”.
  • Ćwiczenia gimnastyczne z laskami zestaw nr 1 (Wesoła szkoła cz. 3 s.22), kształtuje koordynację ruchową kończyn dolnych i górnych.
  • Spacer wokół przedszkola - wie, jak zabezpieczyć organizm przed niską temperaturą.
  • Zabawy na powietrzu: zabawy na śniegu – „Chodzenie pośladach”, zabawa z elementem równowagi „Po śladach”.
  • Bajkowy zegar - zaprojektuje zegar według własnego pomysłu, wykorzysta dowolnie przybory plastyczne.
  • „Zimowe pejzaże” - wysłuchanie fragmentu „Zima” A. Vivaldiego z cyklu „Cztery pory roku”- słucha w skupieniu muzyki symfonicznej, maluje ilustrację do utworu.
  • Ćwiczenia twórcze „Zegary”: dzielą się na zespoły, (każdy zespół – zegar gra inaczej). Doskonali umiejętność gry na instrumentach perkusyjnych. Podejmie działanie w zespole.
  • Zabawa rytmiczno – ruchowa przy piosence „Noworoczna piosenka”. Improwizuje treść piosenki. Zna i wymieni według własnej melodii nazwy poszczególnych pór roku.
  • WOŚP – aktywnie uczestniczy w akcji wspomagającej chore dzieci. Rozumie potrzebę niesienia pomocy innym. Zachowa się kulturalnie podczas zbiórki pieniędzy.
  • Praca z książką s.3 ćw. 2, s. 4 ćw. 1, 2, s. 5 ćw. 1,2, s. 11 ćw.1, s.12 ćw. 1, s.14 ćw. 1,2,3, s. 15, ćw. 1,2.
Przejdź do strony | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |

Podziel się na:

Dodaj komentarz

Imię:
kod:
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie
lub:
Treść komentarza:

  dodaj komentarz i zarejestruj mnie

  mam już konto w Portalu dodaj komentarz i zaloguj mnie