Szukaj po nazwie

Szukaj w swojej okolicy

Ostatnio ocenione placówki

Przedszkole Niepubliczne Zagadka

Warszawa

Super nauczycielki, zawsze można się z nimi dogadać, resp...

Ocena: 4.9/5

więcej

Akademia Malucha SŁONECZNY KĄT

Kraków

To miejsce doskonale wpływa na rozwój mojego dziecka. Codz...

Ocena: 5/5

więcej

Niepubliczne Przedszkole Integracyjne „Nasz Domek”

Warszawa

Wiele pozytywnych słów słyszałam o tym przedszkolu. Pocz...

Ocena: 5/5

więcej
Wszystkich ocen: 2453 (średnia: 4.33)

Najwyżej oceniane placówki

Polsko-Angielskie Przedszkole Bright Child

ul. Przemysłowa 4 459

30-701 Kraków

Ocena: 5/5

więcej

Przedszkole " NASZE SKARBY"

ul. oś. Dywizjonu 303 22b

31-873 Kraków

Ocena: 4.8/5

więcej

Porady specjalisty

Samotna matka a pierwszeństwo przyjęcia do żłobka

Czy to prawda, że pierwszeństwo przyjecia dziecka do żłobka mają tylko samotne matki przebywające w domu samotnej matki? Chciałam posłać moją niespełna...

~ Sylwiawięcej

Kwalifikacje dyrektora niepublicznego punktu przedszkolnego

Chciałabym zatrudnić dyrektora do niepublicznego punktu przedszkolnego, który będzie funkcjonował od września. Jakie kwalifikacje powinien posiadać...

~ Emiliawięcej

Jak mam reagować na zachowania mojego pięcioletniego syna?

Mały ostatnio jest nie do wytrzymania. Nie reaguje na polecenia, momentami jest agresywny, nie słucha się kompletnie, kiedy próbuję mu coś...

~ agnieszkawięcej

Plan pracy indywidualnej

Plan pracy indywidualnej dla dzieci 6-letnich na rok szkolny 2009/2010.

Zespół „Z” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Odkrywanie i rozwijanie predyspozycji, zainteresowań i talentów dziecka
  • Rozwijanie kreatywności dziecięcej
  • Rozwijanie umiejętności językowych, pamięci, koncentracji, uwagi


Zespół „M” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Usprawnienie analizatora kinestetyczno- ruchowego
  • Doskonalenie motoryki (małej i dużej), wyrabianie płynności i szybkości ruchów
  • Usprawnienie koordynacji wzrokowo- ruchowej i orientacji czasowo-  przestrzennej


Zespół „W” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Usprawnienie funkcji analizatora wzrokowego
  • Usprawnienie koordynacji wzrokowo- ruchowej i orientacji przestrzennej


Zespół „S” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Usprawnienie funkcji analizatora słuchowego
  • Usprawnienie koordynacji słuchowo- ruchowej i słuchowo- wzrokowej


Opracowała: Elżbieta Dubowicz


Podziel się na:

Dodaj komentarz

Imię:
kod:
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie
lub:
Treść komentarza:

  dodaj komentarz i zarejestruj mnie

  mam już konto w Portalu dodaj komentarz i zaloguj mnie