Szukaj po nazwie

Szukaj w swojej okolicy

Ostatnio ocenione placówki

Integracyjny Żłobek „Promyk Słońca”

Wrocław

Witam,
Mam zupełnie inne doświadczenia od mojej prz...

Ocena: 3.8/5

więcej

Prywatne Przedszkole Playschool

Łódź

W tej placówce moje dziecko naturalnie i szybko przyswaja j...

Ocena: 5/5

więcej

Niepubliczne Przedszkole Bielanek

Bielany Wrocławskie

Nowo otwarte przedszkole Bielanek jest doskonale zorganizowa...

Ocena: 5/5

więcej
Wszystkich ocen: 2381 (średnia: 4.32)

Najwyżej oceniane placówki

Polsko-Angielskie Przedszkole Bright Child

ul. Przemysłowa 4 459

30-701 Kraków

Ocena: 5/5

więcej

Przedszkole " NASZE SKARBY"

ul. oś. Dywizjonu 303 22b

31-873 Kraków

Ocena: 4.9/5

więcej

Porady specjalisty

Jak mam reagować na zachowania mojego pięcioletniego syna?

Mały ostatnio jest nie do wytrzymania. Nie reaguje na polecenia, momentami jest agresywny, nie słucha się kompletnie, kiedy próbuję mu coś...

~ agnieszkawięcej

Zmiany zachowania u dziecka po pobycie w żłobku

Dziecko, 2 lata 7 miesięcy, nigdy nie ssalo smoczka, po pobycie w żłobku mały ssie kciuk, nie chce jeść. W żłobku stał się płaczliwy. Czy można poprosić o...

~ halinawięcej

Samotnie wychowująca matka a rejonizacja

Witam, jestem matką samotnie wychowującą 4 letnie dziecko. Ze względu na warunki finansowe oraz brak alimentów mieszkam z rodzicami w niewielkiej...

~ Magdalenawięcej

Plan pracy indywidualnej

Plan pracy indywidualnej dla dzieci 6-letnich na rok szkolny 2009/2010.

Zespół „Z” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Odkrywanie i rozwijanie predyspozycji, zainteresowań i talentów dziecka
  • Rozwijanie kreatywności dziecięcej
  • Rozwijanie umiejętności językowych, pamięci, koncentracji, uwagi


Zespół „M” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Usprawnienie analizatora kinestetyczno- ruchowego
  • Doskonalenie motoryki (małej i dużej), wyrabianie płynności i szybkości ruchów
  • Usprawnienie koordynacji wzrokowo- ruchowej i orientacji czasowo-  przestrzennej


Zespół „W” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Usprawnienie funkcji analizatora wzrokowego
  • Usprawnienie koordynacji wzrokowo- ruchowej i orientacji przestrzennej


Zespół „S” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Usprawnienie funkcji analizatora słuchowego
  • Usprawnienie koordynacji słuchowo- ruchowej i słuchowo- wzrokowej


Opracowała: Elżbieta Dubowicz


Podziel się na:

Dodaj komentarz

Imię:
kod:
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie
lub:
Treść komentarza:

  dodaj komentarz i zarejestruj mnie

  mam już konto w Portalu dodaj komentarz i zaloguj mnie