Szukaj po nazwie

Szukaj w swojej okolicy

Ostatnio ocenione placówki

Przedszkole Samorządowe nr 52

Białystok

Bez szału. Przenieśliśmy dziecko do innego przedszkola i ...

Ocena: 3.7/5

więcej

Akademia Malucha SŁONECZNY KĄT

Kraków

Cieszę się, że żłobek nie mieści się w centrum Krakow...

Ocena: 5/5

więcej

MikiLand - Językowe Przedszkole Marzeń

Warszawa

Moja Córka chodzi do tego przedszkola już 3 lata, te wakac...

Ocena: 5/5

więcej
Wszystkich ocen: 2675 (średnia: 4.31)

Najwyżej oceniane placówki

Przedszkole " NASZE SKARBY"

ul. oś. Dywizjonu 303 22b

31-873 Kraków

Ocena: 4.8/5

więcej

Polsko-Angielskie Przedszkole Bright Child

ul. Przemysłowa 4 459

30-701 Kraków

Ocena: 5/5

więcej

Porady specjalisty

Moja córka nie chce jeść w przedszkolu.

Moja 3-letnia córka nie chce jeść w przedszkolu. Tzn wczesniej jadła bardzo dobrze, nawet babki w przedszkolu chwaliły itp. Dopóki nie...

~ Joannawięcej

Tytuł licentata wystarczy do awandu zawodowego?

Witam, Mam pytanie dotyczące awansu zawodowego nauczyciela wychowania przedszkolnego. Czy licencjat jest wystarczającym wykształceniem aby zdobyć awans...

~ Magdawięcej

Samotna matka a pierwszeństwo przyjęcia do żłobka

Czy to prawda, że pierwszeństwo przyjecia dziecka do żłobka mają tylko samotne matki przebywające w domu samotnej matki? Chciałam posłać moją niespełna...

~ Sylwiawięcej

Plan pracy indywidualnej

Plan pracy indywidualnej dla dzieci 6-letnich na rok szkolny 2009/2010.

Zespół „Z” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Odkrywanie i rozwijanie predyspozycji, zainteresowań i talentów dziecka
  • Rozwijanie kreatywności dziecięcej
  • Rozwijanie umiejętności językowych, pamięci, koncentracji, uwagi


Zespół „M” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Usprawnienie analizatora kinestetyczno- ruchowego
  • Doskonalenie motoryki (małej i dużej), wyrabianie płynności i szybkości ruchów
  • Usprawnienie koordynacji wzrokowo- ruchowej i orientacji czasowo-  przestrzennej


Zespół „W” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Usprawnienie funkcji analizatora wzrokowego
  • Usprawnienie koordynacji wzrokowo- ruchowej i orientacji przestrzennej


Zespół „S” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Usprawnienie funkcji analizatora słuchowego
  • Usprawnienie koordynacji słuchowo- ruchowej i słuchowo- wzrokowej


Opracowała: Elżbieta Dubowicz


Podziel się na:

Dodaj komentarz

Imię:
kod:
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie
lub:
Treść komentarza:

  dodaj komentarz i zarejestruj mnie

  mam już konto w Portalu dodaj komentarz i zaloguj mnie