Szukaj po nazwie

Szukaj w swojej okolicy

Ostatnio ocenione placówki

Niepubliczne Przedszkole Integracyjne „Nasz Domek”

Warszawa

Moim zdaniem wykwalifikowana kadra,to jedno, ale drugie to t...

Ocena: 5/5

więcej

Przedszkole nr 33

Gdańsk

Mój synek przez pól roku uczęszczał do tego przedszkola....

Ocena: 3.3/5

więcej

Przedszkole Miejskie nr 4

Iława

super przedszkole !!!!!

Ocena: 5/5

więcej
Wszystkich ocen: 2132 (średnia: 4.34)

Najwyżej oceniane placówki

Polsko-Angielskie Przedszkole Bright Child

ul. Przemysłowa 4 459

30-701 Kraków

Ocena: 5/5

więcej

Przedszkole " NASZE SKARBY"

ul. oś. Dywizjonu 303 22b

31-873 Kraków

Ocena: 4.9/5

więcej

Porady specjalisty

Brak pewności siebie u przedszkolaka

Od nowego roku szkolnego mój synek zacznie naukę w przedszkolu. Do tej pory cały czas przebywał w domu, więc nie zauważałam żadnych problemów,...

~ Gosiawięcej

Tytuł zawodowy po licencjacie

Witam, czy po licencjacie pedagogika przedszkola z edukacją początkową można normalnie starać się o awanse zawodowe - do nauczyciela dyplomowanego?

~ Paulinawięcej

Rejonizacja przedszkola

Mam dziecko 4 letnie, które chciałam zapisać do przedszkola. Dowiedziałam się właśnie, że w przypadku naboru do przedszkoli na rok szkolny 2014/2015...

~ Magda. Mwięcej

Plan pracy indywidualnej

Plan pracy indywidualnej dla dzieci 6-letnich na rok szkolny 2009/2010.

Zespół „Z” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Odkrywanie i rozwijanie predyspozycji, zainteresowań i talentów dziecka
  • Rozwijanie kreatywności dziecięcej
  • Rozwijanie umiejętności językowych, pamięci, koncentracji, uwagi


Zespół „M” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Usprawnienie analizatora kinestetyczno- ruchowego
  • Doskonalenie motoryki (małej i dużej), wyrabianie płynności i szybkości ruchów
  • Usprawnienie koordynacji wzrokowo- ruchowej i orientacji czasowo-  przestrzennej


Zespół „W” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Usprawnienie funkcji analizatora wzrokowego
  • Usprawnienie koordynacji wzrokowo- ruchowej i orientacji przestrzennej


Zespół „S” (tabelka w załączniku)

Cel ćwiczeń:

  • Usprawnienie funkcji analizatora słuchowego
  • Usprawnienie koordynacji słuchowo- ruchowej i słuchowo- wzrokowej


Opracowała: Elżbieta Dubowicz


Podziel się na:

Dodaj komentarz

Imię:
kod:
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie
lub:
Treść komentarza:

  dodaj komentarz i zarejestruj mnie

  mam już konto w Portalu dodaj komentarz i zaloguj mnie