Szukaj po nazwie

Szukaj w swojej okolicy

Ostatnio ocenione placówki

Integracyjny Żłobek „Promyk Słońca”

Wrocław

Witam,
Mam zupełnie inne doświadczenia od mojej prz...

Ocena: 3.8/5

więcej

Prywatne Przedszkole Playschool

Łódź

W tej placówce moje dziecko naturalnie i szybko przyswaja j...

Ocena: 5/5

więcej

Niepubliczne Przedszkole Bielanek

Bielany Wrocławskie

Nowo otwarte przedszkole Bielanek jest doskonale zorganizowa...

Ocena: 5/5

więcej
Wszystkich ocen: 2379 (średnia: 4.32)

Najwyżej oceniane placówki

Polsko-Angielskie Przedszkole Bright Child

ul. Przemysłowa 4 459

30-701 Kraków

Ocena: 5/5

więcej

Przedszkole " NASZE SKARBY"

ul. oś. Dywizjonu 303 22b

31-873 Kraków

Ocena: 4.9/5

więcej

Porady specjalisty

Jak mam reagować na zachowania mojego pięcioletniego syna?

Mały ostatnio jest nie do wytrzymania. Nie reaguje na polecenia, momentami jest agresywny, nie słucha się kompletnie, kiedy próbuję mu coś...

~ agnieszkawięcej

Zmiany zachowania u dziecka po pobycie w żłobku

Dziecko, 2 lata 7 miesięcy, nigdy nie ssalo smoczka, po pobycie w żłobku mały ssie kciuk, nie chce jeść. W żłobku stał się płaczliwy. Czy można poprosić o...

~ halinawięcej

Samotnie wychowująca matka a rejonizacja

Witam, jestem matką samotnie wychowującą 4 letnie dziecko. Ze względu na warunki finansowe oraz brak alimentów mieszkam z rodzicami w niewielkiej...

~ Magdalenawięcej

Samoocena pracy nauczyciela przedszkola

Przejdź do strony | 1 | 2 |
Samoocena pracy nauczyciela przedszkola

W roku szkolnym ………………….


I Diagnozowanie


1. Wypracowane metody poznania dzieci i ich środowiska:
………………………………………………………………………………………

2. Na czym polega twoja praca z dziećmi w zakresie:
- wspomagania rozwoju
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………

 

II. Treści programowe i ich interpretacja


1. W jaki sposób podstawa programowa ukierunkowuje pracę wychowawczo – dydaktyczną?
…………………………………………………………………………………………
2. Od czego uzależniasz dobór treści programu podczas konstruowania planów miesięcznych?
…………………………………………………………………………………………

 

III. Priorytety w doborze form organizacyjnych, metod i środków dydaktycznych


1. Jakie formy i metody dominują w twojej pracy i dlaczego?
…………………………………………………………………………………………
2. W jaki sposób wpływasz na rozwój wielostronnych form aktywności
dzieci?
…………………………………………………………………………………………
3. Co decyduje o doborze środków dydaktycznych w twojej bezpośredniej pracy z dzieckiem?
……………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………
5. Sposoby gwarantujące zdrowie i bezpieczeństwo dzieci:
……………………………………………………………………………………………

 

IV. Postawa nauczyciela

1.  Jakie ukończyłaś formy kształcenia i doskonalenia zawodowego
(od…………….roku do teraz):
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
- poradnią psychologiczno – pedagogiczną i innymi specjalistami

Przejdź do strony | 1 | 2 |

Podziel się na:

Pliki do ściągnięcia

Dodaj komentarz

Imię:
kod:
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie
lub:
Treść komentarza:

  dodaj komentarz i zarejestruj mnie

  mam już konto w Portalu dodaj komentarz i zaloguj mnie