Samoocena pracy nauczyciela przedszkola

Samoocena pracy nauczyciela przedszkola

W roku szkolnym ………………….

I Diagnozowanie


1. Wypracowane metody poznania dzieci i ich środowiska:
………………………………………………………………………………………

2. Na czym polega twoja praca z dziećmi w zakresie:
- wspomagania rozwoju
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………

 

II. Treści programowe i ich interpretacja


1. W jaki sposób podstawa programowa ukierunkowuje pracę wychowawczo – dydaktyczną?
…………………………………………………………………………………………
2. Od czego uzależniasz dobór treści programu podczas konstruowania planów miesięcznych?
…………………………………………………………………………………………

 

III. Priorytety w doborze form organizacyjnych, metod i środków dydaktycznych


1. Jakie formy i metody dominują w twojej pracy i dlaczego?
…………………………………………………………………………………………
2. W jaki sposób wpływasz na rozwój wielostronnych form aktywności
dzieci?
…………………………………………………………………………………………
3. Co decyduje o doborze środków dydaktycznych w twojej bezpośredniej pracy z dzieckiem?
……………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………
5. Sposoby gwarantujące zdrowie i bezpieczeństwo dzieci:
……………………………………………………………………………………………

 

IV. Postawa nauczyciela

1.  Jakie ukończyłaś formy kształcenia i doskonalenia zawodowego
(od…………….roku do teraz):
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
- poradnią psychologiczno – pedagogiczną i innymi specjalistami
…………………………………………………………………………………………………
- środowiskiem lokalnym
…………………………………………………………………………………………………
- innymi
…………………………………………………………………………………………………
3.  Na czym polega twoje aktywne uczestnictwo w życiu przedszkola?
……………………………………………………………………………………………………
 
----------------------------------------
Data i podpis nauczyciela

Opracowała: Dorota Antkowiak

Pliki do pobrania

Skomentuj

Bądź pierwszym, który skomentuje ten wpis!

Tagi