Szukaj po nazwie

Szukaj w swojej okolicy

Ostatnio ocenione placówki

MikiLand - Językowe Przedszkole Marzeń

Warszawa

Moja Córka chodzi do tego przedszkola już 3 lata, te wakac...

Ocena: 5/5

więcej

Prywatne Przedszkole Akademia Jasia i Małgosi

Kraków

Przedszkole pierwsza klasa. Polecam Przedszkole ze względu ...

Ocena: 5/5

więcej

Przedszkole nr 82

Wrocław

Panie opiekunki- masakra! Nie potrafią się zorganizować, ...

Ocena: 1.8/5

więcej
Wszystkich ocen: 2672 (średnia: 4.31)

Najwyżej oceniane placówki

Przedszkole " NASZE SKARBY"

ul. oś. Dywizjonu 303 22b

31-873 Kraków

Ocena: 4.8/5

więcej

Polsko-Angielskie Przedszkole Bright Child

ul. Przemysłowa 4 459

30-701 Kraków

Ocena: 5/5

więcej

Porady specjalisty

Moja córka nie chce jeść w przedszkolu.

Moja 3-letnia córka nie chce jeść w przedszkolu. Tzn wczesniej jadła bardzo dobrze, nawet babki w przedszkolu chwaliły itp. Dopóki nie...

~ Joannawięcej

Tytuł licentata wystarczy do awandu zawodowego?

Witam, Mam pytanie dotyczące awansu zawodowego nauczyciela wychowania przedszkolnego. Czy licencjat jest wystarczającym wykształceniem aby zdobyć awans...

~ Magdawięcej

Samotna matka a pierwszeństwo przyjęcia do żłobka

Czy to prawda, że pierwszeństwo przyjecia dziecka do żłobka mają tylko samotne matki przebywające w domu samotnej matki? Chciałam posłać moją niespełna...

~ Sylwiawięcej

Samoocena pracy nauczyciela przedszkola

Przejdź do strony | 1 | 2 |
Samoocena pracy nauczyciela przedszkola

W roku szkolnym ………………….


I Diagnozowanie


1. Wypracowane metody poznania dzieci i ich środowiska:
………………………………………………………………………………………

2. Na czym polega twoja praca z dziećmi w zakresie:
- wspomagania rozwoju
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………

 

II. Treści programowe i ich interpretacja


1. W jaki sposób podstawa programowa ukierunkowuje pracę wychowawczo – dydaktyczną?
…………………………………………………………………………………………
2. Od czego uzależniasz dobór treści programu podczas konstruowania planów miesięcznych?
…………………………………………………………………………………………

 

III. Priorytety w doborze form organizacyjnych, metod i środków dydaktycznych


1. Jakie formy i metody dominują w twojej pracy i dlaczego?
…………………………………………………………………………………………
2. W jaki sposób wpływasz na rozwój wielostronnych form aktywności
dzieci?
…………………………………………………………………………………………
3. Co decyduje o doborze środków dydaktycznych w twojej bezpośredniej pracy z dzieckiem?
……………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………
5. Sposoby gwarantujące zdrowie i bezpieczeństwo dzieci:
……………………………………………………………………………………………

 

IV. Postawa nauczyciela

1.  Jakie ukończyłaś formy kształcenia i doskonalenia zawodowego
(od…………….roku do teraz):
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
- poradnią psychologiczno – pedagogiczną i innymi specjalistami

Przejdź do strony | 1 | 2 |

Podziel się na:

Pliki do ściągnięcia

Dodaj komentarz

Imię:
kod:
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie
lub:
Treść komentarza:

  dodaj komentarz i zarejestruj mnie

  mam już konto w Portalu dodaj komentarz i zaloguj mnie