Żłobek Ciuchcia Puch Puch Targówek (Warszawa)

Żłobek Ciuchcia Puch Puch Targówek
Oceniono na:
5/5
zobacz więcej (9)
Wyświetl numer telefonu
Adres:
Łokietka 7, Warszawa
Drukuj Dodaj ocenę

Standard

  • logopeda
  • rytmika
  • gimnastyka ogólnorozwojowa
  • matematyka

Opis obiektu

W naszych przedszkolach i żłobkach lubimy dzieci, cenimy ciepłą atmosferę, dbamy o dobre relacje, szanujemy się wzajemnie, rozwijamy się i znajdujemy dobre rozwiązania, ponieważ mamy jasno określony cel - sukces dziecka!

  Ciuchcia Puch Puch, to najwyższej klasy przedszkola i żłobki z ponad  20-letnim doświadczeniem , oferujące dzieciom  przyjazną atmosferę ,  specjalistyczną opiekę troskliwych, kompetentnych, kreatywnych nauczycieli , wśród których dzieci zdobywają wiedzę oraz czują się  szczęśliwe i bezpieczne . Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu, sprawdzonej organizacji i wykwalifikowanej kadrze, zapewniamy dzieciom komfortowe warunki do wszechstronnego i harmonijnego rozwoju, gwarantując przy tym znakomitą zabawę.   Co nas wyróżnia ? · Łagodna adaptacja · Edukacja przyjazna dzieciom · Wzorowe przygotowanie do szkoły · Autorski program nauki języka angielskiego – nauka angielskiego odbywa się codziennie w każdej grupie wiekowej · Wyjątkowe projekty edukacyjne – „Krok w samodzielność”, „Mały człowiek – wielkie wartości”, „Wakacyjna skrzynia skarbów” i wiele innych · Zajęcia dodatkowe – dbałość o wszechstronny rozwój uzdolnień i zainteresowań...

Galeria

Filmy

Program nauczania

Nasze długoletnie doświadczenie pedagogiczne wskazuje, że najbardziej efektywna jest edukacja poprzez zabawę. Dlatego też proces wychowania i edukacji realizowany jest wyłącznie poprzez zabawę z wykorzystaniem metod aktywizującychStwarzamy maluszkom środowisko, które jest ciekawe i inspirujące, ale jednocześnie chroni je przed przestymulowaniem nadmiarem bodźców.

Wysokie kompetencje naszych nauczycieli zapewniają dziecku nie tylko optymalne warunki do indywidualnego rozwoju we wszystkich sferach,  ale też atmosferę bezpieczeństwa, ciepła, życzliwości, a także pełnej akceptacji oraz szacunku.

Nauczyciele korzystają z najnowszej wiedzy psychologiczno-pedagogicznej uwzględniającej najnowsze teorie i koncepcje: 

  • „Glottodydaktyka – nauka czytania i pisania” Bronisława Rocławskiego;
  • „Dziecięca matematyka” Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej;
  • „Neurodydaktyka” – nauczanie przyjazne mózgowi; bazuje na ciekawości poznawczej dzieci w oparciu o aktywności i emocje. Pokazuje, jak ważna jest sprzyjająca uczeniu się atmosfera. Skłania do  samodzielnego poszukiwania wyjaśnień i rozwiązań. Stawia na indywidualizację procesu nauczania;
  • „Wychowanie bez porażek” Thomasa Gordona; „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły” Adele Faber i Elaine Mazlish – metody komunikowania się, które pozwalają dziecku stać się bardziej samodzielnym i odpowiedzialnym. Wpływają pozytywnie na kształtowanie poczucia własnej wartości i akceptacji samego siebie. Uczą skutecznego przekazywania informacji w relacjach dziecko – dorosły, rozumienia dziecka, jego uczuć i potrzeb, aktywnego słuchania, a także budowania silnych więzi emocjonalnych;
  • „Nonviolent Communication (NVC)”  Marshalla B. Rosenberga – czyli porozumienie bez przemocy,  nazywane również językiem serca. Opiera się na obserwacji i rozpoznawaniu potrzeb i uczuć – swoich i drugiej osoby, oraz na otwartym ich wyrażaniu;
  • Poglądy i teorie Jespera Julla przede wszystkim te odnoszące się do przyjaznego, pełnego szacunku wspierania dziecka, bycia z dzieckiem w otwartym dialogu uwzględniającym pragnienia, marzenia i potrzeby zarówno dziecka, jak i osoby dorosłej;
  • Program kształcenia artystycznego – rozwija wrażliwość oraz zdolności twórcze i ekspresyjne.

Realizacja programu odbywa się poprzez:

  • Zabawy swobodne w kącikach tematycznych
  • Zabawy tematyczne oraz gry edukacyjno-wychowawcze
  • Kształtowanie nawyków higienicznych, porządkowych i grzecznościowych
  • Zabawy z językiem angielskim
  • Zajecia i zabawy manipulacyjno-konstrukcyjne
  • Zajęcia rytmiczno-muzyczne
  • Zajęcia plastyczne
  • Zabawy ruchowe
  • Profilaktyczne zabawy logopedyczne
  • Pedagogikę zabawy wg Klanzy
  • Glottodydaktykę
  • Dziecięcą matematykę
  • Spotkania ze sztuką

 

Kolorowanki