Żłobek prywatny Ciuchcia Puch Puch Targówek (Warszawa)

Żłobek prywatny Ciuchcia Puch Puch Targówek
Oceniono na:
4.6/5
zobacz więcej (8)
Wyświetl numer telefonu
Adres:
Łokietka 7, Warszawa
Drukuj Dodaj ocenę

Standard

  • logopeda
  • rytmika
  • gimnastyka ogólnorozwojowa
  • matematyka

Opis obiektu

Żłobek prywatny Ciuchcia Puch Puch Targówek to pierwszy z niepublicznych żłobków powstałych na terenie gminy Targówek (Zacisze). Mieści się w budynku Niepublicznego Przedszkola Ciuchcia Puch Puch Targówek i został utworzony specjalnie z myślą o naszych najmłodszych podopiecznych i ich rodzicach. Świadczymy profesjonalne usługi opiekuńcze, wychowawcze oraz edukacyjne. Placówka zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki pobytu dzieci, pyszne domowe posiłki, wykwalifikowaną kadrę opiekuńczo-pedagogiczną oraz miłą i ciepłą atmosferę sprzyjającą wszechstronnemu rozwojowi dziecka.   Do żłobka zapraszamy dzieci od 15 miesiąca życia.   Żłobek  działa od poniedziałku do piątku, przez cały rok kalendarzowy, w godzinach od 7.30 do 18.00, oprócz świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. W dniach 24 i 31 grudnia żłobek czynny jest do godz. 13.00.   W naszych żłobkach znajdują się: Sale zabaw – ciepłe, estetyczne, wyposażone we wspaniałe, kolorowe zabawki (w tym liczne zabawki edukacyjne)...

Galeria

Filmy

Program nauczania

Nauczyciele korzystają z najnowszej wiedzy psychologiczno-pedagogicznej uwzględniającej najnowsze teorie i koncepcje: 

„Glottodydaktyka – nauka czytania i pisania” Bronisława Rocławskiego;

„Dziecięca matematyka” Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej;

„Neurodydaktyka” – nauczanie przyjazne mózgowi; bazuje na ciekawości poznawczej dzieci w oparciu o aktywności i emocje. Pokazuje, jak ważna jest sprzyjająca uczeniu się atmosfera. Skłania do  samodzielnego poszukiwania wyjaśnień i rozwiązań. Stawia na indywidualizację procesu nauczania;

„Wychowanie bez porażek” Thomasa Gordona; „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły” Adele Faber i Elaine Mazlish – metody komunikowania się, które pozwalają dziecku stać się bardziej samodzielnym i odpowiedzialnym. Wpływają pozytywnie na kształtowanie poczucia własnej wartości i akceptacji samego siebie. Uczą skutecznego przekazywania informacji w relacjach dziecko – dorosły, rozumienia dziecka, jego uczuć i potrzeb, aktywnego słuchania, a także budowania silnych więzi emocjonalnych;

„Nonviolent Communication (NVC)”  Marshalla B. Rosenberga – czyli porozumienie bez przemocy,  nazywane również językiem serca. Opiera się na obserwacji i rozpoznawaniu potrzeb i uczuć – swoich i drugiej osoby, oraz na otwartym ich wyrażaniu;

Poglądy i teorie Jespera Julla przede wszystkim te odnoszące się do przyjaznego, pełnego szacunku wspierania dziecka, bycia z dzieckiem w otwartym dialogu uwzględniającym pragnienia, marzenia i potrzeby zarówno dziecka, jak i osoby dorosłej;

Program kształcenia artystycznego – rozwija wrażliwość oraz zdolności twórcze i ekspresyjne.

 

Realizacja programu odbywa się poprzez:

  • zabawy swobodne w kącikach tematycznych,
  • zabawy tematyczne oraz gry edukacyjno-wychowawcze,
  • kształtowanie nawyków higienicznych, porządkowych i grzecznościowych,
  • zabawy z językiem angielskim,
  • zajecia i zabawy manipulacyjno-konstrukcyjne,
  • zajęcia rytmiczno-muzyczne,
  • zajecia plastyczne,
  • zabawy ruchowe,
  • profilaktyczne zabawy logopedyczne,
  • pedagogikę zabawy wg Klanzy,
  • glottodydaktykę,
  • dziecięcą matematykę,
  • spotkania ze sztuką.

 

 

Kolorowanki