Scenariusz - Dzień Kropki

Scenariusz  - Dzień Kropki
Oceń

Scenariusz - Dzień Kropki

Cele główne: 

  • stwarzanie sytuacji edukacyjnych sprzyjających wyzwalaniu empatii i wrażliwości, 
  • rozwijanie sprawności ruchowej, 
  • rozwijanie orientacji przestrzennej, 
  • rozwijanie sprawności manualnej, 
  • rozwijanie umiejętności wyrażania emocji, rozumienia pojęcia szacunku, przyjaźni, radości poprzez obchody Międzynarodowego Dnia Kropki. 
  • rozbudzanie wiary dzieci we własne możliwości; 
  • rozwijanie kreatywności dzieci; 
  • integracja dzieci z różnych grup wiekowych. 

 

 

 

Cele szczegółowe: 

 

  • czerpie radość ze wspólnych zabaw; 
  • wie, że nie należy poddawać się w przypadku niepowodzeń; 
  • słucha opowiadania i wypowiada się na temat jego treści; 
  • tworzy pracę plastyczną wykorzystujące dostępne materiały. 

Metody pracy: 

 

  • słowna: rozmowa kierowana, swobodne wypowiedzi; 
  • czynna: aktywizacja, praca plastyczna, zabawa ruchowa, poznawanie cech przedmiotu poprzez dotyk. 

 

Formy pracy: 

  • indywidualna, 
  • zbiorowa. 

 

Środki dydaktyczne: 

 

Tablet, utwór: „Marsz Radetzky’iego”Johann’a Strauss’a, Bajka "The Dot" (Kropka),szary papier, wydruk kropek, farby, pędzle, kredki, mazaki, liście, folia bąbelkowa, kolorowe papiery, kleje, nożyczki, szablony kropek, termometry uczuć, obrazki z emocjami. 

 

 

Opracowała: Dominika Sojka-Sporys

Pliki do pobrania

Twoje uwagi i pomysły

Tagi