Żłobek Językowy Tuptu - Natolin (Warszawa)

Żłobek Językowy Tuptu - Natolin
zobacz więcej (4)
Adres:
K. Sotta Sokoła 1A/13A, Warszawa
Sprawdź na mapie
Drukuj Dodaj ocenę

Udogodnienia

  • język angielski
  • logopeda
  • psycholog
  • rytmika
  • gimnastyka ogólnorozwojowa
  • urodziny
  • animacje
  • warsztaty dla dzieci
  • imprezy tematyczne

Opis obiektu

Żłobek Językowy Tuptu Natolin (dawny żłobek „Dobre Duszki”) to jedna z placówek warszawskich, w których oferujemy wysoką jakość opieki. Mieścimy sie na skraju osiedli. blisko Parku Natolińskiego. W kameralnej lokalizacji oferuje miejsca dla 18 maluszków w dwóch przestronnych salach wielofunkcyjnych. Placówka wyposażona jest w monitoring umożliwiający rodzicom na zerkanie na swoje maluszki w ciągu dnia.


Żłobki Tuptu oferują opiekę maluszkom w wieku od 6 miesięcy, zaś przedszkole – od 2,5 roku życia


Pierwsze lata to kluczowy etap rozwoju dzieci, a naszym zadaniem jest wspieranie ich spontaniczności i twórczości, umożliwienie im wszechstronnego rozwoju fizycznego, duchowego, kulturowego i społecznego. Nasz program to połączenie pedagogiki, edukacji i opieki bazujących na podążaniu za potrzebami dziecka. Podstawową rolą wychowawców i nauczycieli jest zastanowienie się nad indywidualnymi potrzebami dziecka, podążanie za nim i wspieranie jego indywidualnego rozwoju.




Żłobek jest wpisany do rejestru żłobków i klubów dziecięcych prowadzonego przez Prezydenta m.st. Warszawy pod numerem 141/Z/2014.

www.tuptu.pl

Galeria

Program nauczania

Program żłobka Tuptu


W okresie żłobkowym dzieci kształtują elementarne umiejętności, które będą im towarzyszyć w całym późniejszym życiu. Najważniejszymi fazami jest rozwój mowy, rozwój ruchowy – doskonalenie chodzenia i koordynacji ruchów, a także wzrastająca potrzeba samoobsługi i samodzielności.


  • Adaptacja


Proces adaptacji dziecka w żłobku to duże przeżycie, zarówno dla maluszka, jak i rodzica. W żłobkach Tuptu gwarantujemy bezpłatną adaptację trwającą do 5 dni. Początkowo dziecku towarzyszy rodzic, zaś w kolejnych dniach stopniowo maluszek zostaje z opiekunkami i dziećmi. Tempo adaptacji jest ustalane indywidualnie przez opiekunkę prowadzącą, tak aby proces był jak najbardziej łagodny i bezstresowy – również dla rodziców.


  • Rozwój mowy


Rozwój mowy jest wspierany wielotorowo – od najbardziej tradycyjnych form, jak mowa rytmiczna (wierszyki, rymowanki, piosenki), przez pracę z książeczkami, zabawy w pytania, zachęcanie do samodzielnego wyrażania się i ćwiczenia w utrwalaniu nazewnictwa przedmiotów. Każdy żłobek jest pod opieką doświadczonych logopedów, prowadzących zajęcia logopedyczno-logorytmiczne i wspierających codzienną pracę opiekunek. Są również do dyspozycji rodziców w przypadku konieczności realizacji zajęć indywidualnych.


  • Język angielski


Tylko rozpoczęcie przygody z językiem obcym we wczesnym etapie życia pozwala na traktowanie drugiego języka jako naturalny. Żłobki Tuptu Kabaty i Tuptu Chomiczówka zapewniają dzieciom zajęcia z języka angielskiego i codzienne zabawy muzyczno-rytmiczne przy piosenkach w języku angielskim. Żłobek Tuptu Natolin jest żłobkiem językowym, ze zwiększoną ilością zajęć i zabaw muzyczno-rytmicznych w języku angielskim oraz opiekunką komunikującą się na co dzień z dziećmi w języku angielskim.


  • Doskonalenie koordynacji ruchowej


Doskonalenie koordynacji ruchowej obejmuje kształcenie zmysłu równowagi, stereognostykę, czyli rozpoznawanie form za pomocą zmysłu dotyku np. poprzez zabawy z woreczkami skrywającymi różne przedmioty codziennego użytku, a także ćwiczenia z zakresu koordynacji oko-ręka, które są realizowane w formie przyjemnych i atrakcyjnych dla dzieci zabaw, np. podrzucanie, łapanie, toczenie piłek i baloników, przelewanie płynów z naczynia do naczynia, jednoczesne malowanie obydwoma rękami na dużych powierzchniach i wiele innych.


  • Ćwiczenia praktyczne dnia codziennego


Czynności związane z troską o własną osobę oraz troską o otoczenie są bardzo ważną dziedziną dziecięcego rozwoju. Celem ćwiczeń praktycznych dnia codziennego jest wypracowanie samodzielności, samoświadomości, ufności we własne siły oraz poczucia bezpieczeństwa. Dzieci uczą się codziennych czynności takich, jak zapinanie czy odpinanie guzików, mycie rąk, czesanie, samodzielne ubieranie, odkładanie zabawek na miejsce.

Kolorowanki