Ogólnopolski Program Dwujęzyczny Przedszkolak

Ogólnopolski Program Dwujęzyczny Przedszkolak
Drukuj Skomentuj

Ogólnopolski Program Dwujęzyczny Przedszkolak to edukacja jutra.

Przełom w nauczaniu najmłodszych - Dwujęzyczny Przedszkolak .

 

Poranna gimnastyka, mycie rąk, zabawy sensoryczne, doświadczenia i eksperymenty, warsztaty kulinarne, czy przedstawienia dla rodziców - to wszystko po angielsku? Czy to możliwe w polskim przedszkolu…? Zdecydowanie tak!

Obecność języka angielskiego w przedszkolu daje wspaniałe efekty u najmłodszych, szczególnie gdy jest ona naturalne wprowadzona w codzienność przedszkolaków. Razem z Ogólnopolskim Programem Dwujęzyczny Przedszkolak, takie marzenia stały się rzeczywistością. Otwieramy nowy rozdział w życiu przedszkolaków i udowadniamy, że nauka może być przyjemnością!

Czym jest Ogólnopolski Program Dwujęzyczny Przedszkolak?


Ogólnopolski Program Dwujęzyczny Przedszkolak to innowacyjne podejście do nauczania dzieci w żłobkach i przedszkolach. Jego głównym celem jest poznanie języka angielskiego już na najwcześniejszych etapach nauki. Program charakteryzuje holistyczne podejście do nauczania, a także indywidualny stosunek do każdego dziecka. Wykorzystuje on codzienne sytuacje do nauki i pozwala dzieciom na uczenie się poprzez doświadczanie i zabawę. Nauczanie dwujęzyczne spełnia Europejskie Standardy Edukacyjne a poznanie języka obcego od najmłodszych lat jest zgodne z Podstawą Programową Wychowania Przedszkolnego. Co więcej, program Dwujęzyczny Przedszkolak jest skierowany do nauczycieli wychowania przedszkolnego i nie wymaga znajomości języka obcego od nauczyciela, ale ma również specjalny moduł dla certyfikowanych nauczycieli języka angielskiego.To przełom w świecie edukacji, ponieważ materiały, które udostępniamy, zapewniają bogactwo przeżyć i doświadczeń pomagających w rozwoju języka obcego. Nauczyciel jest dla dzieci przewodnikiem, który pomaga im samodzielnie odkrywać świat zarówno w języku ojczystym, jak i obcym.   

 

Jak wygląda nauczanie w ramach programu?


Program polega na dostarczeniu odpowiednich materiałów, które wykorzystują naturalną zdolność dzieci do szybkiej nauki poprzez codzienny kontakt z językiem angielskim. Naszym celem jest rozwijanie wśród najmłodszych umiejętności rozumienia języka obcego. Działając nieszablonowo, poprzez własną aktywność dziecka i poznawanie świata wokoło, wykonywanie prostych codziennych czynności oraz zabawę, rozwijamy umiejętności, które zostaną z najmłodszymi na stałe.

 

Dlaczego warto wybrać dwujęzyczny system nauczania?


Ogólnopolski Program Dwujęzyczny Przedszkolak to edukacja jutra. To skierowanie uwagi rodziców na przyszłość ich dzieci już na etapie przedszkolnym! Nasz program pomoże dzieciom w naturalny sposób władać językiem obcym, bez barier związanych ze wstydem, które często pojawiają się na późniejszych etapach edukacji. Dzięki programowi przedszkolak wchodzi w życie szkolne z ugruntowaną znajomością języka obcego. Proces nauki jest niezwykle przyjazny, a ponadto stymuluje rozwój intelektualny, emocjonalny i społeczny u dzieci. Nieszablonowe podejście do nauczania jest wyrazem zrozumienia dla indywidualności dzieci. Wierzymy, że kluczem do sukcesu w przyszłości młodego człowieka, jest indywidualne podejście i niewymuszona edukacja, która sprawia dzieciom radość.

 

Twórcy programu:



Agnieszka Szplit
Doktor habilitowany pedagogiki i magister filologii angielskiej, nauczyciel dyplomowany. Metodyk z dużym doświadczeniem nauczycielskim i trenerskim, od lat specjalizujący się w nauczaniu języka angielskiego w klasach 1-3 i przedszkolu.  Autorka programu wychowawczego Dwujęzyczny Przedszkolak, współautorka materiałów dydaktycznych do tego programu oraz autorka programu i materiałów dydaktycznych do nauczania języka angielskiego w przedszkolu. Metodyk poświęcony swojej pracy i traktujący ją jako hobby. Prywatnie – matka dwojga dzieci, które są jej inspiracją i miłością, a często i współautorami pomysłów dydaktycznych.

Paulina Tamborska
Doktor pedagogiki, magister edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z nauczaniem języka angielskiego. Współautorka materiałów dydaktycznych do programu wychowawczego Dwujęzyczny Przedszkolak. Jest nauczycielem z pasją, dla którego najważniejsze jest bezpieczeństwo dzieci i ich twórczy rozwój. Uważa, że kluczowe jest rozwijanie u dzieci i nauczycieli kompetencji miękkich, a zdobywanie wiedzy najbardziej jest efektywne poprzez zabawę i doświadczenie.


Strona programu Dwujęzyczny przedszkolak https://dwujezycznyprzedszkolak.com.pl/


Źródło: materiały prasowe

Podobne artykuły

Skomentuj

Bądź pierwszym, który skomentuje ten wpis!