W ramach naszej witryny używamy plików cookies, aby zapewnić świadczenie usług na najwyższym poziomie. Jeśli będziesz kontynuować, uznamy, że zgadzasz się na korzystanie z plików cookies na naszej stronie. Możesz w każdej chwili dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies w swojej przeglądarce internetowej. Kliknij po więcej szczegółów. AKCEPTUJĘ

Scenariusz zajęć - Zagadki matematyczne - strona 3

 

8. Ewaluacja – obserwacja, poprawność wykonania pracy indywidualnej.  

„Słoneczko i chmurka” – dziecko zaznacza odcisk kciuka namoczonego

w farbie pod słoneczkiem jeżeli zajęcie mu się podobało i jest zadowolone ze swojej pracy, a pod chmurką jeżeli nie. 

 

9.Zakończenie słuchanie opowieści –„Dziwna kraina” 

 

„Była kraina dziwna, w której wszystko było zbudowane z figur geometrycznych. Stał tam zamek, bardzo dziwny, z figur geometrycznych.   W zamku tym na tronie siedział król bardzo dziwny, z figur geometrycznych. Miał koronę bardzo dziwną, z figur geometrycznych.  I patrzył z okien wieży na dziwną swą krainę, gdzie wszystko miało kształt figur geometrycznych.” 

 

Chętne dzieci wykonują rysunek do opowiadania 

 

 

 

Opracowała: Małgorzata Stepaniuk  

Twoje uwagi i pomysły

Tagi