Scenariusz: Owocowe rytmy-dostrzeganie w ciągu owoców i ich kontynuowanie

Scenariusz: Owocowe rytmy-dostrzeganie w ciągu owoców i ich kontynuowanie
5.0
2 oceny
Oceń

Scenariusz zajęć dla dzieci czteroletnich

 

Prowadząca: Henryka Artymiuk

 

Temat: Owocowe rytmy-dostrzeganie w ciągu owoców i ich kontynuowanie

 

Cele ogólne dydaktyczne : Dostrzeganie rytmicznej organizacji w przestrzeni

 

Wychowawcze: kulturalne spożywanie owoców, przestrzeganie zasad podczas zabaw ruchowych

 

Cele szczegółowe: dziecko dostrzega rytm i kontynuuje go, nazywa owoce , dzieli je na sylaby, potrafi ustawić się w parze, zna właściwości odżywcze owoców( witaminy, zdrowa żywność)

 

Formy pracy: zajęcie zorganizowane z cały zespołem, indywidualna, grupowa zasada stopniowania trudności ( dla dziecka zdolnego)

 

Metody:

metoda Opowieści ruchowej,( J.G Thulino)

metoda improwizacji ruchowej (elementy Rudolfa Labana)

Słowna- objaśnień, metody żywego słowa

Czynne : Zadań stawianych do wykonania

 

Środki dydaktyczne: owoce, talerzyki, wiersz, Obrazki owoców jabłko, śliwka, gruszka, Piosenka Jesień , medale.

 

Opracowała: Henryka Artymiuk

Pliki do pobrania

Twoje uwagi i pomysły

Tagi