
Wiadomości związane z hasłem "komunikacja w przedszkolu"
-
-
Jak zadbać o wizerunek przedszkola?
PR to nic innego jak tworzenie i utrzymywanie stosunków (komunikacji) z otoczeniem. Duże firmy wykorzystują strategie PR-owe w celu wzmocnienia swojego wizerunku, poprawienia relacji z otoczeniem oraz planowania odpowiednich reakcji na sytuacje kryzysowe. Bardzo wiele z elementów tych strategii wykorzystuje szybkość i powszechny dostęp do Internetu: maile, newslettery, social media, reklamy na stronach, itd. Czy więc przedszkola też powinny zadbać o swój wizerunek w Internecie? Wydawać by się mogło, że nie ma takiej potrzeby. Warto jednak się zastanowić: jeśli wszystkie przedszkola oferują tą samą usługę, to na podstawie czego rodzice wybiorą właśnie Twoje? -
Komunikacja w przedszkolu
Proces komunikowania odbywa się na różnych poziomach, z wykorzystaniem różnorodnych środków i wywołuje rozmaite skutki, nie zawsze zgodne z naszymi oczekiwaniami. Zawsze jednak wymusza jakąś reakcję, nawet jeśli jest nią jej brak. -
Komunikacja ważnym elementem współdziałania z rodzicami
Pełnienie roli nauczyciela wymaga pewnych specyficznych umiejętności interpersonalnych. Należy do nich umiejętność komunikowania się, a więc przekazywanie informacji i wiadomości słowem, ale także niewerbalnie: gestem, mimiką itp. Porozumiewanie się za pomocą słów cechuje precyzja komunikatu, natomiast sygnały niewerbalne odsłaniają emocje towarzyszące słowom.