W ramach naszej witryny używamy plików cookies, aby zapewnić świadczenie usług na najwyższym poziomie. Jeśli będziesz kontynuować, uznamy, że zgadzasz się na korzystanie z plików cookies na naszej stronie. Możesz w każdej chwili dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies w swojej przeglądarce internetowej. Kliknij po więcej szczegółów. AKCEPTUJĘ

Wiadomości związane z hasłem "komunikacja w przedszkolu"

  • Jak zadbać o wizerunek przedszkola?

    Jak zadbać o wizerunek przedszkola?

    PR to nic innego jak tworzenie i utrzymywanie stosunków (komunikacji) z otoczeniem. Duże firmy wykorzystują strategie PR-owe w celu wzmocnienia swojego wizerunku, poprawienia relacji z otoczeniem oraz planowania odpowiednich reakcji na sytuacje kryzysowe. Bardzo wiele z elementów tych strategii wykorzystuje szybkość i powszechny dostęp do Internetu: maile, newslettery, social media, reklamy na stronach, itd. Czy więc przedszkola też powinny zadbać o swój wizerunek w Internecie? Wydawać by się mogło, że nie ma takiej potrzeby. Warto jednak się zastanowić: jeśli wszystkie przedszkola oferują tą samą usługę, to na podstawie czego rodzice wybiorą właśnie Twoje?
  • Komunikacja w przedszkolu

    Komunikacja w przedszkolu

    Proces komunikowania odbywa się na różnych poziomach, z wykorzystaniem różnorodnych środków i wywołuje rozmaite skutki, nie zawsze zgodne z naszymi oczekiwaniami. Zawsze jednak wymusza jakąś reakcję, nawet jeśli jest nią jej brak.
  • Komunikacja ważnym elementem współdziałania z rodzicami

    Komunikacja ważnym elementem współdziałania z rodzicami

    Pełnienie roli nauczyciela wymaga pewnych specyficznych umiejętności interpersonalnych. Należy do nich umiejętność komunikowania się, a więc przekazywanie informacji i wiadomości słowem, ale także niewerbalnie: gestem, mimiką itp. Porozumiewanie się za pomocą słów cechuje precyzja komunikatu, natomiast sygnały niewerbalne odsłaniają emocje towarzyszące słowom.